دانلود اسکریپت های php فارسی

دانلود اسکریپت های php فارسی

فایل تصویری سیستم ABS

فایل تصویری سیستم ABS منو محل لوگو تماس با ما فروشگاه فایل ومطالب کاربردیتماس با ما پشتیبانی خرید فروشگاه فایل ومطالب کاربردیپشتیبانی خرید درباره ما فروشگاه فایل ومطالب کاربردیدرباره ما صفحه اصلی فروشگاه فایل ومطالب کاربردیصفحه اصلی سبد خرید فروشگاه فایل ومطالب کاربردیسبد خرید فروشگاه فایل ومطالب کاربردیفروشگاه فایل ومطالب کاربردیفروشگاه فایل ارائه دهنده فایل های کاربردی رشته مکانیک ودیگر رشته های فنیومیباشد کلید واژه آرشیو مطالب سایت زن سرگرمی گروه خونی در شخصیت انسان ها آرشیو محصولات فایلی خانواده خواندنی مقاله وپایان نامه کار ورزی ترفند ها فایل های ادبیات واشعار فایل های آموزشی مرتبط با مکانیک آرشیو کالا و خدمات سیستم ترمز خودرو جدید آریسان پلاس اشتراک در خبرنامه جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید ایمیل تصویر امنیتی را وارد نمایید اگر تصویر خوانا نیست روی آن کلیک نمایید اگر تصویر خوانا نیست روی آن کلیک نمایید ثبت ایمیل آمار بازدید بازدید امروز بازدید دیروز بازدید کل پیوند ها فروشگاه ساز رایگان فروش فایل فورکیا امکانات فروشگاه ساز و سایت ساز فورکیا فایل های کاربردی ومقالات نظرسنجی سایت آمار بازدید سایت آرشیو محصولات فایلی فایل های آموزشی مرتبط با مکانیکفایل تصویری سیستم فایلتصویریسیستمفایل تصویری سیستم سیستم ترمز چگونه کار میکند؟ ترمز چیست و چگونه کار میکند؟ چیست و چگونه کار میکند؟ فروردین سیستم ترمز یکی از تکنولوژیهای برتر در صنعت خودرو میباشد و جان بسیاری از انسانها را نجات داده است سیستم ترمز ضدقفل در طی سالیان به تکامل رسیده و برای اولینبار در سال ۱۹۳۰ در هواپیما بهشکل مکانیکی مورد استفاده قرار گرفت در همان زمان تحولات زیادی در توسعه این سیستم در صنعت هوانوردی بوجود آمد، اما جالب بود که بررسی این سیستم برای چندین سال متوقف شد تا اینکه در سال ۱۹۷۵ تا ۱۹۷۶ برای اولینبار این سیستم در کامیونهای سنگین در آمریکا برای کاهش تصادفات به خاطر از دست دادن پایداری کامیون در جادهها مخصوصا جادههای لغزنده مورد استفاده قرار گرفت در سال ۱۹۸۰ در تکنولوژی ایمنی خودرو تحول عظیمی رخ داد و سیستم به شکل امروزی الکترونیکی در خودروهای سواری مورد استفاده واقع شد ترمزهای ضد قفل ترمز نگه داشتن ناگهانی یک اتومبیل در جادهی لغزنده میتواند بسیار خطرناک باشد ترمزهای ضد قفل خطرهای این واقعهی ترسناک را کاهش میدهد درواقع روی سطوح لغزنده حتی رانندههای حرفهای بدون ترمز ضد قفل نمیتوانند بهخوبی یک رانندهی معمولی با ترمزهای ضد قفل ترمز کنند ترمز ضد قفل چگونه کار می کند مفهوم کلی ترمزهای ضد قفل تئوری ترمزهای ضد قفل بسیار ساده است یک چرخ در حال لیز خوردن بهطوری که سطح تماس تایر نسبت به زمین سر بخورد نسبت به چرخی که لیز نمیخورد نیروی اصطکاک کمتری دارد اگر با اتومبیل خود در یخ گیر کرده باشید میدانید که اگر چرخها بچرنخد هیچ نیروی جلوبری به اتومبیل وارد نمیشود زیرا سطح تماس چرخ نسبت به یخ لیز میخورد ترمزهای ضد قفل با جلوگیری کردن از سر خوردن چرخها در هنگام ترمز کردن، دو مزیت را بوجود میآورند خودرو زودتر متوقف میشود میتوان خودرو را هنگام ترمز کردن نیز هدایت کرد نحوه پیادهسازی برای مشخص شدن نحوه پیادهسازی سیستم باید بررسی کرد که چگونه میتوان از قفل شدن چرخها جلوگیری کرد بهطور کلی با توجه به نحوه طراحی سیستم انتقال نیرو خودرو در شرایط ترمزگیری، اگر یکی از چرخهای خودرو نسبت به سایر چرخها دارای سرعت دوران بیشتر یا کمتر باشد ممکن است آن چرخ قفل شود پس اولین گام، بررسی شرایط هر چرخ در حالت ترمزگیری است برای این منظور مهندسین خودرو به سراغ علم الکترونیک رفته و با استفاده از سنسور قراگرفته بر روی هر چرخ شرایط هر چرخ را بررسی میکنند در مرحله بعد مهندسین با تغییر نیروی وارده از ترمز، چرخ را از حالت بحرانی خارج میکنند یعنی اگر چرخی نسبت به سایر چرخهای خودرو در حالت ترمزگیری با سرعت کمتر دوران کند، با کم کردن نیروی ترمز بر روی این چرخ، سرعت دوران آن افزایش مییابد و چرخ از حالت بحرانی خارج میشود در حالت دیگر نیز اگر چرخی نسبت به سایر چرخهای خودرو در حالت ترمزگیری با سرعت بیشتری دوران کند میتوان با زیاد کردن نیروی ترمز روی آن چرخ، سرعت دوران آنرا کم کرد تا چرخ از حالت بحرانی خارج شود برای پیادهسازی این سیستم باید نگاهی کلی به سیستم ترمز خودروها بیندازیم سیستم ترمز رایج هیدرولیکی است، به این معنی که از یک سیلندر و پیستون برای اعمال فشار به لنت ترمز استفاده میشود حال اگر فشار درون سیلندر کم یا زیاد شود، نیروی ترمز تغییر میکند برای پیادهسازی ترمز ضد قفل، سوپاپ ورودی سیلندر ترمز را با همنوع الکتریکی آن جایگزین کردهاند تا بتوان بهوسیله پردازنده مرکزی خودرو میزان فشار درون سیلندر را تغییر داد لازم به ذکر است که برای تامین فشار سیلندرها هم از پمپ استفاده میشود روند کار سیستم ترمز پردازنده مرکزی خودرو با کمک سنسورهای موجود در هر چرخ، سرعت دوران چرخها را در حالت ترمزگیری بررسی میکند در صورتی که سرعت دوران یکی از چرخها نسبت به سایر چرخها متفاوت باشد، پردازنده با فرمان لازم به سوپاپ الکتریکی سیلندر ترمز، میزان فشار درون سیلندر را تغییر میدهد که با این کار میزان نیروی ترمز وارده به چرخ تغییر میکند و چرخ از حالت بحرانی خارج میشود پس احتمال قفل شدن آن نیز کم میشود روند بالا به صورت مداوم و با سرعت زیاد انجام میشود، بهطوری که در هر دقیقه بین تا مرتبه این روند تکرار میشود عملکرد پایهای سیستم به صورت بالا است که البته عملکردهای دیگری مانند نیز به این سیستم اضافه شده است اجزا ترمزهای ضد قفل اجزای ترمز ضد قفل حسگرهای سرعت سیستم ترمز ضد قفل باید بداند چهموقع چرخ در حال قفل کردن است، حسگرهای سرعت که در هر چرخ یا در بعضی مواقع در دیفرانسیل قرار گرفتهاند این اطلاعات را فراهم میکنند سوپاپها در هر لولهی ترمز که به هر ترمز میرود یک سوپاپ وجود دارد که با کنترلکننده کنترل میشود در بعضی از سیستمها سوپاپ سه حالت دارد در حالت اول سوپاپ باز است و فشار از سیلندر اصلی مستقیما به ترمز میرسد در حالت دوم سوپاپ، لولهی ترمز را میبندد و ترمز را از سیلندر اصلی جدا میکند این حالت از افزایش بیش از حد فشار ترمز وقتی راننده روی پدال فشار میآورد، جلوگیری میکند در حالت سوم سوپاپ مقداری از فشار ترمز را کم میکند پمپ چون سوپاپ میتواند فشار ترمز را کم کند باید به طریقی این فشار از دست رفته را جبران کرد و این کاری است که پمپ انجام میدهد بعد از اینکه سوپاپ فشار را در یک ترمز کم کرد پمپ دوباره فشار را ایجاد میکند کنترلکننده کنترلکننده یک پردازنده است که با توجه به حسگرهای سرعت، سوپاپها را کنترل میکند انواع ترمزهای ضد قفل ترمزهای ضد قفل طراحیهای مختلفی دارند که به نوع ترمز بکار رفته بستگی دارد ما به آنها بر اساس تعداد کانالها تعداد سوپاپهایی که بهطور جداگانه کنترل میشوند و تعداد حسگرهای سرعت اشاره میکنیم ترمز ضد قفل با چهار کانال و چهار حسگر سرعت این بهترین طراحی است که در آن برای هر چرخ حسگر و سوپاپ جداگانهای وجود دارد با این روش، کنترلگر هر چرخ را بهطور مجزا بررسی میکند تا به هر چرخ بیشترین نیروی اصطکاک وارد شود سه کانال و سه حسگر این روش بیشتر در وانتها و کامیونها با چهار چرخ ضد قفل استفاده میشود و در آن برای هر چرخ جلو یک حسگر و یک سوپاپ وجود دارد اما برای دو چرخ عقب فقط یک حسگر و یک سوپاپ وجود دارد حسگر سرعت چرخهای عقب روی محور عقب قرار دارد در این حالت برای هر چرخ جلو کنترل جداگانه وجود دارد بنابراین چرخهای جلو به بیشترین نیروی ترمزی میرسند چرخهای عقب قبل از فعال شدن سیستم ضد قفل، قفل میکنند با این سیستم ممکن است یکی از چرخهای عقب هنگام ترمز کردن قفل کند که نسبت به حالت چهار کاناله باعث کاهش کارایی ترمز میشود یک کانال و یک حسگر این سیستم در وانتها و کامیونها با محور عقب ضد قفل وجود دارد که یک سوپاپ برای کنترل هر دو چرخ عقب و یک حسگر سرعت واقع در محور عقب دارد این سیستم مشابه قسمت عقب سه کاناله عمل میکند دو چرخ عقب با هم کنترل میشوند و قبل از فعال شدن سیستم ضد قفل، هر دو قفل میکنند در این روش هم ممکن است یکی از چرخهای عقب هنگام ترمز کردن قفل کند که باز هم باعث کاهش کارایی ترمز میشود این سیستم به سادگی قابل تشخیص است معمولا یک لولهی ترمز وجود دارد که با یک اتصال شکل به دو چرخ عقب وصل میشود شما میتوانید حسگرهای سرعت را با مشاهدهی اتصالات الکتریکی نزدیک دیفرانسیل در محورعقب پیدا کنید ترمز ضد قفل آیا ترمزهای ضد قفل واقعا کار میکنند؟ ترمزهای ضدقفل واقعا کمک میکنند تا بهتر توقف کنید آنها از قفل شدن چرخها جلوگیری میکنند و کوتاهترین فاصله توقف را روی سطوح لغزنده فراهم میآورند اما آیا واقعا آنها از وقوع تصادفات جلوگیری میکنند؟ این معیاری درست برای کارایی سیستم های است موسسه بیمه برای ایمنی بزرگراهها چندین مطالعهای انجام داده است جهت تلاش برای تعیین اینکه آیا وسایل نقلیه به تجهیز شوند دچار حوادث مرگبار بیشتر یا کمتر میشوند در مطالعهای که در سال ۱۹۹۶ صورت گرفته بود وسایل نقیله تجهیز شده با سیستم هیچ کاهش احتمالی را در حوادث مرگبار نسبت به وسایل نقلیه عادی نشان ندادند تفکر و تعمق بیشتری درباره دلیل آن انجام شد بعضی افراد فکر میکنند که رانندگان از خودروهای مجهز به سیستم ترمز بهطور صحیح استفاده نمیکنند بعضی افراد نیز اظهار میکنند که چون سیستمهای امکان میدهند تا آنرا در موقعیت توقف خطرناک تحت کنترل داشته باشند افراد بیشتری با احساس اطمینانی که دارند از جاده خارج میشوند و دچار تصادف میشوند بعضی داده های اخیر حتی ممکن است نشان دهد که میزان تصادف خودروهای دار در حال افزایش است ولی هیچ مدرکی دال بر این وجود ندارد که ایمنی کل را بهبود داده است مبلغ واقعی تومان تخفیف مبلغ قابل پرداخت تومان توجه پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید نام و نام خانوادگی ایمیل موبایل تصویر امنیتی اگر تصویر خوانا نیست روی آن کلیک نمایید پرداخت توسط بانک کلیه بانک ها بانک صادرات بانک پارسیان بانک ملت سایر بانکها بانک کشاورزی سایر بانکها سایر بانکها سایر بانکها بانک ملت پرداخت و دانلود پشتیبانی خرید گارانتی خرید فایل برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید انتشار ۲۱ آبان ۱۳۹۹ تعداد بازدید فایل تصویری سیستم اشتراک گذاری در فیسبوکفیسبوک فایل تصویری سیستم اشتراک گذاری در گوگل پلاسگوگل پلاس فایل تصویری سیستم اشتراک گذاری در لینکدینلینکدین فایل تصویری سیستم اشتراک گذاری در تویترتویتر فایل تصویری سیستم اشتراک گذاری در کلوبکلوب فایل تصویری سیستم اشتراک گذاری در فیسنمافیسنما دیدگاه های کاربران فایلتصویریسیستم نام ایمیل آدرس وبوبلاگ توضیحات افزودن شکلک لبخند لبخند ناراحت ناراحت چشمک چشمک نیشخند نیشخند بغل بغل سوال سوال قلب قلب خجالت خجالت زبون زبون ماچ ماچ تعجب تعجب عصبانی عصبانی عینک عینک شیطان شیطان گریه گریه خنده خنده قهقه قهقه خداحافظ خداحافظ سبز سبز قهر قهر هورا هورا دست دست گل گل تفکر تفکر لوس لوس تصویر امنیتی را وارد نمایید اگر تصویر خوانا نیست روی آن کلیک نمایید اگر تصویر خوانا نیست روی آن کلیک نمایید ارسال دیدگاه بصورت خصوصی ارسال دیدگاه × گزارش تخلف در صورت وجود مشکل توضیح دهید تا رسیدگی شود از ارسال گزارشات پی در پی و بدون دلیل جدا خودداری فرمایید نام و نام خانوادگی ایمیل توضیحات تصویر امنیتی را وارد نمایید اگر تصویر خوانا نیست روی آن کلیک نمایید ارسال گزارش محبوب ترین ها گرماتابگرماتاب گزارشکارورزیمکانیکگزارش کار ورزی مکانیک سیستمدیددرشبسیستم دید در شب تصاویرجدیداوریگامیتصاویرجدید اوریگامی فایلتصویریسیستمفایل تصویری سیستم آشناییبابرقسمندبهصورتکاملآشنایی با برق سمندبه صورت کامل تهرانقدیمتهران قدیم گروهخونیگروه خونی زنومردزن ومرد زندگیزندگی آبیبهرنگآسمانآبی به رنگ آسمان گلآبیگل آبی شهریخیشهر یخی فایلتصویریسیستمفایل تصویری سیستم پرفروش ترین ها گرماتابگرماتاب تهرانقدیمتهران قدیم فایلتصویریسیستمفایل تصویری سیستم تصاویرجدیداوریگامیتصاویرجدید اوریگامی آشناییبابرقسمندبهصورتکاملآشنایی با برق سمندبه صورت کامل گزارشکارورزیمکانیکگزارش کار ورزی مکانیک سیستمدیددرشبسیستم دید در شب از اینکه وبسایت اینجانب را جهت خرید انتخاب نموده اید کمال تشکر را دارم فید خبر خوان فید خبر خوان نقشه سایت نقشه سایت تماس با ما تماس با ما کد تخفیف وارد نشده است ٠١٢٣٤٥٦٧٨٩ ۰۱۲۳۴۵۶۷۸۹

فایل تصویری سیستم ABS
دسته بندی : مهندسی مکانیک
تگ :

فایل تصویری سیستم ABS

  سیستم ترمز ABS چگونه کار میکند؟         ABS چیست و چگونه کار می‌کند؟15 فروردین 1396 سیستم ترمز ABS یکی از تکنولوژی‌های برتر در صنعت خودرو می‌باشد و جان بسیاری از انسان‌ها را نجات داده است. سیستم ترمز ضدقفل (Anti-lock braking systems) در طی سالیان به تکامل رسیده و برای اولین‌بار در سال ۱۹۳۰ در هواپیما به‌شکل مکانیکی مورد استفاده قرار گرفت. در همان زمان تحولات زیادی در توسعه...


download - دانلود
+ نوشته شده در سه شنبه 8 شهريور 1401ساعت 19:37 توسط دانلود اسکریپت های php فارسی